Komentáre

  1. Šeřík je překrásný, miluju je! A celá zahrádka taky! Tam se určitě skvěle relaxuje:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...ona ukázala takú milú tvár len tento rok...:)
      ...možno preto že v zime kŕmim celé hejna vtákov ,aj ďatlov -lekárov ...
      ...alebo ,že sme mali veľké kompostérisko...a div sa svete, aj dážďoviek ...
      ,,,,alebo vie,že je na blogu :)...dík !

      Odstrániť
  2. Tak toto sa mi páči..my máme malý dvor, takže...Máte to super, milujem zákutia...ten plot sa mi páči..ja nafotím niečo z dvora...potom Ti pošlem, zatial je to nezverejnitelné:))aký máte veľký dvor asi?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak ako my...ale vždy ma oslovia skôr ked je menší priestor..ako ho doladiť, alebo malé bytíky zbožňujem pozerať ako ich krásne zariadia ...veľmi sa mi to páči ...ste šikovní, klobúk dole...

      Odstrániť
  3. Nádhera!Moc zdravím a přeji kásné jarní dny Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je nádhera, takovou bych jednou chtěla. Malý ráj.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára