Google+ Badge

piatok, 5. júna 2015

factory kitchen




16 komentárov:

  1. dokonalé...to vše navrhujete a ladíte sama?- tak jiné než všichni ti bílí a šedí jeleni, a bílo černé kosočtvercové deky...pro mně jste objev roku- tedy myslím zařízení Vašeho domu a dům jako celek....tak jdu uklidit moji kuchyň- vždycky mě smíříte s úklidem, protože je to fakt krása, když je vše tak úhledně uspořádané....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A pravda je, že keď mi bolo najhoršie...tak som vnútorne tvorila, kreovala, harmonizovala...vytvárala súkromné krásno...budovať, keď je zle..., taký Boží dotyk...je to...

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, aj mňa pekné a presné ukladanie predmetov v ..., vedie k tomu, aby sa mi chcelo znova...:-)

      Odstrániť
  3. Krásné, moc, jsem fakt úplně dojatá! Sedne tam jak zadek do gatí :-) Mám z toho velkou radost! A přesně jak píše Simi, medaily za originální bydlení bych ti dala. Ta kuchyně s růžovým robotem je naprosto geniální. Snad poprvé se mi líbí takový barevný industriál. A ty tyrkys židle u jídelního stolu taky parádní. S dovolením dám odkaz na svůj facebook na tento příspěvek, protože jsem orpavdu potěšena moc! Krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásne Alenka...si naše farebné slniečko...Tvoje slová človeka vždy preteplia, nabudia k niečomu novému...papa, Maca

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný neokoukaný originál:-)
    Digestoř Ikea že ? Dlouho jsem po ní pokukovala :-)))
    Hezký horký vikend. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celá , aj protipult, aj kávový stolík v obyvke, aj v práčovni...je pre nás správne opancierovaná, naši v nej dosť vyvádzajú :-) A bola aj v zľave :-) A musela som rozhodnúť dopredu, ešte sa len začalo rekonštruovať, mala som len nákres, boli zľavy, tak som musela mať presnú predstavu :-)

      Odstrániť
  6. Tie farebné akcenty v kuchyni sú fakt super. Oranžová váha, až teraz som si všimla.
    Naozaj originálny domček.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné, čisté, originální....skvělý vkus.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Alenka, look tvojej kuchyne je dokonalý...a nielen kuchyne...pre mňa je celý váš domček potešenie pre oči aj dušu :-) D.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bohdana, Amy, Danka, dievčatá, potešili ste ma :-) Som rada za to súznenie, cez naše domovy...
    Bohdana, ja mám dcéru s podobným menom, Doroteu :-)

    OdpovedaťOdstrániť