Google+ Badge

piatok, 26. júna 2015

Moje deti
2007


16 komentárov:

  1. A ty jsi Alenko jejich pyšná maminka :-)))... A právem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som !!!
      ...ale tieto dni sa to všetko deje :-)))
      ...doteraz to bolo / ale aj je .../... och !!

      Odstrániť
  2. Krasna fotka, jak z filmu ! Fajne, jak jsou vsichni blondaci...az na Milanka, samozrejme:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je hezký, krásně se ten čas zastavil! Moc Vám to tam všem sluší:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sem som sa nevošiel lebo v 2007 som ešte nepatril do rodiny, ale dnes som hrdým a právoplatným členom a v príspevku predtým už mám svoje miesto, ha :-)))
    Ďakujem Maminka...
    ...za domov, za miesto v rodine, za Naďku.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrá mama- tam to vše začíná..už víte, že cesta dobrá...já jsem na začátku a jsem zvědavá, jestli to taky tak dobre dáme...objímám pyšnou mamu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja objímam..., a sprevádzam v modlitbách...budem tam....:na tej cestičke...aj tmavým údolím ... :-)

      Odstrániť
  6. Krásna rodinka, ako keby sa zastavil čas. Ticho, kľud, pohoda. Nech sa im darí v živote - nech sa Vám darí v živote Alenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ali, máš veľmi veľmi šikovné detičky...nech sa im v živote darí :-) D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ach...gratulujem ! a chválim fotku, je úžasná :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi Vám ďakujem, ste pre mňa povzbudením, to Vaše prijatie a prianie dobrého....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasná fotka Ali! Úžasné děti!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dokonalá fotka. Jste skvělí, všichni.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak ta prvni fotka je naprosto uzasnam, jak z nejakeho nizkorozpoctoveho filmu - to je poklona:-), deti uzasne. A tolik!:-) M.

    OdpovedaťOdstrániť