Lišty v kúpelni sú z dubovej starej debničky.
Rozobraná, vydrhnutá, vysušená,  napenetrovaná a 
prišróbovaná v mieste, kde boli už dierky po klincoch.
Osb dosky nabielené voskom Osmo.
Ľúbim.



Komentáre

  1. Zajímavé využití :-))
    Alenko, jsi(jste) moc nápadití:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Vymyslela som to ja, ale muž celý čas so mnou bojoval ! A preto, ak bude negativistický a nekonštruktívny, platí pokutu ! Dnes sa to nazbieralo a bol z toho obed a káva v IKEA :-)

      Odstrániť
  2. Táto miestnosť je bomba...úplne človeka nabíja energiou...lišty super a to okienkooo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OSB love :-)
      A ešte keď, sedíš vo vani, cez strešné okno vidíš oblohu a cez úzke, lesy až na kopec Sv. vrch :-)

      Odstrániť
  3. Paráda!
    To asi nebyla čerstvá bedýnka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) už rozpadnutá a ja som ju nejaký rôčik schovávala :-)

      Odstrániť
  4. Já jsem zase v ikei nenašla háčkované košíčky co mají v novinkách :-(. Ale využití torza bedničky super. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som čosi zazrela a bola tam tá nová kolekcia , prírodná, zelená a čierna...rákoš, alebo nejaká liana...niektoré veci pekné, niektoré malinké, iné ako na foto ...mali akože výpredaj, ale minimálne....

      Odstrániť
  5. Hezky jste to využili Ali! Líbí se mi ty červené nápisy/ písmena, která super ladí se zbytkem koupelny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, hej :-)....štelovala som to mužovi tak, aby boli vidno písmená :-)

      Odstrániť
  6. To je teda fajný nápad :D. Budeš to ještě barevně sjednocovat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lišty sú nádherné,dubové, vyšisované, práveže som ich zachránila od fermeže a myslela som, že to tvorí pekný prechod medzi tými dvoma odtieňmi osb dosiek, lišty sú z jednej debničky...samé hodili rôzne odtiene, proste vintage...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára