Google+ Badge

streda, 1. júla 2015

Pes a PS Ikea




6 komentárov:

  1. Skrinečka tam krásne pasuje, ja chcem tiež takú kúpelničku..a títo dvaja to je:)) mne sa páči ako sa vedia psi múdro tváriť:))no sú perfektní, teraz neviem, či poučuje Milo jeho, alebo psík Mila:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, s touto skrinkou sa mi konečne splnil viacročný sen :-)
    No, asistenčný je tu pes !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve som pozerala taký plechový skleník na ikee, taká skrinka....hodil by sa k Vám, ale uvažujem nad ním aj ja:))

      Odstrániť
  3. Skříňka je krásná a asistenčnímu psovi to s páníčkem taky moc sluší...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Alenka takze si sa dockala bielej kovovej skrinky, je naozaj pekna. Krasne fotky pes a Milo. Nova sablona blogu, aj ja som tuto skusala, mozno vyskusam a sa spusti to moje chybne sledovanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, dievčatá :-)
      Ziti, na tvoju radu som od čiernej odišla do bielej...lebo bola aj taká alternatíva, čierna rastrovaná, kovová skrinka, s posúvnymi dvierkami a k tomu bol policový regál, z toho istého materiálu, páčilo sa to zaťovi !

      Odstrániť