Moji chlapi v Tatrách



Strážovské vrchy
 Nízke Tatry

Komentáre

  1. Alenko to je absolutni nadhera! A je skvele ze jeli na takovou chlapskou jizdu... Krasa! Tatry to je moje srdecni zalezitost, miluju Tatry...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milan si vysokohorskými túrami zlepšil balans a Jerguš chodí už sám, aj na cyklotrasy, aj do zahraničia...

      Odstrániť
  2. To je nádhera . Máš dobré cestovatele i fotografy :-)))) hezkè horkè dny přeji. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj, aj :-)....z rúk nepúšťajú a fotia, chlapi musia mať svoje hračky !

      Odstrániť
  3. Nádherné! Milujeme Tatry, Slovensko obecně.
    Krásný výlet jste si udělali :-) Doufám, že i nám se letos podaří se znovu podívat na Lomnický štít. Představte si, že jsem se tam před 2,5 lety chtěla nechat fotit těhotná. Tak jsem se těšila! Ale zrovna ten víkend byla na celém Slovensku odstávka Lanovek, s výjimkou jedné pozemní, na Hrebienok :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som sa pobavila a Karkulka, tykáme si, teda ja som už začala :-)

      Odstrániť
  4. Nádherné fotky, tam by se líbilo i mně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne zabery chlapi urobili. Na Lomnicaku som nikdy nebola. Alebo nesla lanovka, alebo obrovske fronty. Raz sa mi to urcite podari. Este raz nadherne fotky odkaz im.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...ach, tam je tak kraasne! Milujem hory a moji milacikovia (manzel a dcera ) miluju more:))) a syn je po mne:)) tak chodime obcas-ja s adamom na turu, manzel s emou sa idu kupat ...vecer sa stretneme:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No a ja zatiaľ pobývam v kláštore v Kežmarku, u redemtoristiek...ak sa dá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Do Tater jezdíme každý rok, když ne na jaře nebo na podzim, tak v zimě. Miluju Tatry, oboje a Slovensko mám moc ráda. Taky jsi mě potěšila fotkama! Na Lomničáku jsem byla dvakrát a na Popradské plese mnohokrát. Letos ale asi vynecháme, až na jaře lyžovačka.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Děkuji za možnost nahlídnutí :-). Jen co dám malého spát, pořádně se tu rozhlédnu :-). Zatím jsem nadšená z fotek hor... Nádhera... Hlavně ta poslední fotka... Gábi

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára