Pohoda, klídek, tabáček




polevím z vysokých otáček
volané číslo je opojené a bude odpojené...


PS: Slasť uspáva a bolesť robí našinca
bdelým!

Komentáre

  1. já takyyyy..... to je ráj na zemi...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ještě k té tvoji dietě, to je zajímavé, strašně... pomohla ti vyřešit imunitu, únavu atd??? ale zase to co píšeš je tak moc zdravé a velké plus pro tvé zdraví... mě tahle dieta nijak nevadí, chybí mi jen sladká chuť a stevia je nic moc... můj největší problém je cukr a ovoce... to mi dělá paseku s trávením, plísně ve střevě apod... dnes jsem si koupila cikorku místo kávy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alenko moc děkuji za informace! Já jsem měla podobné stavy a předloni jsem byla na kolonoskopii a gastroskopii a nic, jen helicobacter, ten mi přeléčili silnýma antibiotikama...
    Pořád se snažím najít to co mi bere energii, způsobuje potíže s trávením, migrény... ta dieta moje momentální je můj životabudič, snad bude brzy něco znát...
    S tím během je to zajímavé, já strašně nerada běhám, ale miluju chůzi... myslíš, že rychlá chůze může taky fungovat? Promiň, že otravuju, ale jsem vděčná za každou info ... ta tvá výživová doktorka musí být super, kde jsou výživoví lékaři? Na gastroenterologii??? moc díky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rychla chodza je zdravsia ako beh. Ked nerada behas (ja nenavidim a manzel aj obidve dcery behaju skoro denne), tak psika a rychla chodza. Inak ked dcera chce schudnut tak obmedzi vsetko okrem masa a zeleniny a hlavne prestava behat. Inak skus si urobit test na intoleranciu potravin. Alenka tebe robili test na intoleranciu?

      Odstrániť
  4. ...teda ten sa má, keď si ho pustila na svoje obľúbené biele kreslo :-D a vidno, že si to naplno užíva..D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) začal kocúr, na operadlo, keď sme sa tam modlili.....a Dora nemôže zaostať , oni sa predbiehajú a napodobňujú !
      Ja im to zarazím , ale !
      :-)))

      Odstrániť
    2. Pěkně si to užívá :-).

      Odstrániť
  5. Tak toto by u nás neprešlo:))), alebo nakúpim tmavé poťahy v IKEI:)) Náš je ako z divých vajec posledný týždeň, asi mu začína puberta, k tomu si zvykol štekať pred balkonovým oknom a dožaduje sa spoločnosti, ale dobre, aspoň sme nútení na prechádzky a dlhé...lebo len to ho vie zničiť a potom sa vyvalí:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No sú to bytôstky a členovia rodiny, tá naša prišla taká uplakaná z ulice, že sa aj v spánku triasla, vonku nechcela byť...no kreslo prané, pes vypulírovaný, odčervený, dnes zaočkovaný, zuby a laby umyté...hádaj kto sa nadre ?
      No rozmýšľaj aj o tej mocca farbe .-)
      Ja som vždy chcela takéhoto psa, vraj sú flegmatici :-)
      Ten váš ma takú zlatú papuľku :-)

      Odstrániť
    2. ...clenovia rodiny! To je to prave! Aj my sme toho nasho nasli, alebo on si nasiel nas? Spaval s adamom v posteli, gauc bol jeho, ked musel byt sam vonku, plakaval.... no to ma byt pes??? ( labrador obrovsky ) na panelak sme ho nemohli vziat, tam ma novy domov, u svagrinej, ale tam sa ma este lepsie - oblubil si medovnicky, na vodicku vonku vo vani na chladeniesa v letnich horucavach, i kreslo pod pristreskom. No vek nezastavis, na kreslo uz nevyskoci, spanok je dlhsi a jeho polehavanie niee znamkou lenivosti ale unavy...

      Odstrániť
    3. Tak, tak, a cvičia s nami...zase ju z môjho bieleho ! kresla vykúrim... a skúšajú najnovšie s kocúrom sedieť v kuchyni za stolom, či niečo nedostanú, či im neprestriem...:-)))))

      Odstrániť
    4. Je to blbe takto napisat, ale ten mensi s nami dost kyve, nasi psikovia su ako nase deti.

      Odstrániť
  6. Alenko, ja ty Tvoje prispevky vazne miluju :-)
    Pa od more Terka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Terezka a Ziti, smejem sa :-)...aj sa kajám, fakt mi je to tiež blbé mať zviera v kresle, v....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ten se tam poskládal naprosto ukázkově. K sežrání prostě!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára