Práce na mužovej pracovni napriek jeho negativizmu.

Komentáre

  1. Alenko, určitě to nepíšu poprvé, ale mě to tvoje bydlení strašně baví!!! Tleskám a tleskám....
    Měj se fajn, Klárka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow !!!! Zajímavé řešení :)Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja terapia :-) veď vieš, niečo teplé hrdzavé, ale je to mužova pracovňa....

      Odstrániť
  3. Chtěla bych si tam na chvíli zajít sednout a nasát tu atmosféru! Toho dřeva všude okolo :-)
    Nádherné!!!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, tak silno vonia, že ma to vrátilo naspäť na jeseň, keď sme práve dokončili drevené podkrovie a aj sme tam v ňom následne bývali, dole sme prerábali potom...:-)

      Odstrániť
  4. Áno áno.. dokonalé :-) police pred bočnicami vyzerajú úžasne! pápá D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teší ma to !!!
      No muž bol rád, že to opravil, tentokrát musel merať podľa mňa a police nás tiež napadli v procese....a čakám na ďalšie nápady...juch :-)

      Odstrániť
  5. Tam by se šilo :). Super nápady Ali!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záblesky ,,under pressure,, dní :-) , ktoré si tááák užívam !

      Odstrániť
  6. Miluji ty vaše vychytávky :-). Dřevěné regály z Ikea mám ve špajzu. Také vám tak krásně voní dřevem? :-). A ta bedýnka dole v rohu... To je krása!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vonia, vonia :-) viď 3 odpoveď ...o palety som muža prosila dlho-predlho a bočnice , to som si tuším aj kľakla :-), že bude to môj vianočný darček.....špec.terapeutické skúsenosti mám :-) .....

      Odstrániť
  7. Vidim ze nezahalate, v tej pracovni praca pojde od ruky. Ja by som taku potrebovala, ale nie na pracu pri pocitaci, ale na tie moje prerabky a policky na rozne materialy a nastroje.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úplně cítím tu vůni dřeva! Perfektní, moc hezky jsi to zase vymyslela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, trvalo to dlho, sme spomalení, ale poháňala ma radosť z tvorby....tie bočnice !
      :-)

      Odstrániť
  9. Skvělé nápady. Úložných prostor není nikdy dost.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádhera! Moc krásně vám to tam roste v místnosti, všechno to dřevo a přírodní materiály a staré věci působí moc příjemně a útulně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára