Malá Dorotka





Ešte v paneláku 
sme začali so zvieratkami kvôli Milovi.
Keď sme už mali pre neho ,,víziu srdca,,
 liečbu, špeciálne vzdelávanie, spoločenstvo,
 nadišla terapia zvieratkami.
 Králikmi, králikmi, králikmi 
a morčaťom.
Vypiplali sme aj malé choré mača a dali na adopciu. 
Deti mali potešenie z toho, že to môžu zažiť.
Mali sme králika pána Ňufáka a divú Hedvigu, a teda aj mláďatá. 
Keďže ich Hedvaňa vždy odvrhla,
kŕmila som ich ja kvapkaním mlieka do papuľky.
 Vstávala som k nim aj v noci
niekedy som ich zohrievala vlastným telom.
 Vždy, keď som sa k nim blížila ,,trubkali,, ako píšťalka z púpavy.
Deti vraveli, že mi hovoria mama.
 Milo zažil najcennejšiu skúsenosť:
život sa neodvrháva - o živé sa staráme!
Všetkých šesť vrhov som zachránila, 
hoci veterinárka vravela, že sa to nedá.
Rozdali sme ich do dobrých rúk, len Plutvičku nie.
Hedva na ňu po pôrode skočila a bola chromá a
 hoci najživotaschopnejšia, nechali si ju na veterine.
Starala som sa o všetkých,
hoci som chcela pokoj a poriadok.
Pintlich.
Dala som však prednosť životu, ako u nás šiel.





Už v dome: 
 nalezenci Dorka a Mojžiš.





Komentáre

  1. Alenko ty jsi matka vsech :-*. Ja vyrostla se zviraty..v kocarku vozila misto panenek kraliky..kure morce..kotata honila na sene...Az dame vsude dvere a satnu do kupy tk bych chtela pejska aby vyrustal s dcerkou;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alenka v paneláku jsme měli Táničku a Mášenku, stejnou rasu jako jsem se ujala tady Chlapečka a Kesynky. A u babičky měli kluci vlčáka a koček hned několik, ale ty nebyly vevnitř, děda byl na vozíku celý život a kočky se vozíku bály. Byly takové napůl divoké na vesnici.A dokrmování maličkých znám, Tánička měla štěnda a Mášenka byla úplně nejmenší a tu jsem piplala, protože ty tři ostatní válečky ji k ceckům ani nepustili. A v noci spali u mne na hrudi všechna štěnátka, dole v bedýnce plakali a tak Tánička na boku u mne a štěnátky u srdce u mne. A Vaše Dorka i kocourek jsou krásní a Ty jsi i jejich máma!Posílám jim pohlazení!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekné :-)
      Ja som sa vypracovala pri deťoch, hoci ako malý jedináčik som nemohla mať zviera a nakoniec som sa dočkala a deti to majú ako bonus!
      Ja trochu aj za trest, lebo je to aj drina!

      Odstrániť
  3. Dobre napisala Martina, matka vsech. Psika co mate, tak zevraj plzne celorocne. Nas maly Rudy neplzne, ale vlasy mu tak rychlo rastu ako ludom, takze ho treba casto strihat. zajacikovia co ste mali boli krasny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...matka všetkých ,,nemých a trpiacich tvárí,, mne zverených...

      Odstrániť
  4. Vase tvory - zvierata i ludia sa u teba maju ako v raji. Tie psie oci poznam, tiez sme sa ujali najducha, mali sme ho 5 rokov, no po prestahovani do panelaku sa ho ujala svagrova a tam sa ma tiez fantasticky. Miluje skoricu a medovniky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spomínam si, škorica a medovníky :-)
      Raj zo dna :-)

      Odstrániť
  5. Nádherné zvířecí fotky. Taky jsem kvůli dětem pořizovala křečky, kočky, pejska...i teď je to tu jak ve zvěřinci....ale působí léčivě na psychické nemoci, jsou lepší než mnohá antidepresiva...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je! Mala som z toho hrúzu, ale neskutočne to pomáhalo!

      Odstrániť
  6. Alenko neskutečná jsi! A ti mazlíci! Je to tak krásný! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára