Debnička dostala až teraz kolieska a 
 Naďa medený vešiak na klobúky a
 ja industriálne lampy.

Komentáre

  1. Ta je! Podobne, mensi shanim do kuchyne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počkala si debnička, na jeseň líznutie bielym voskom a dnes konečne kolieska, nemohli sme ich nájsť ( nič nemôžem nájsť)...

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. To sa teším....vždy sa oplatí veci dotiahnuť, na bielo bola navoskovaná už keď sme pre muža robili pracovňu, ale kolieska sme nenašli, až teraz je hotovo!
      Muž sa vzdá hneď, ja si držím v sebe taký pocit, že kým nepocítim blaho, tak....:-)

      Odstrániť
  3. Krásná bedýnka, nádherné fotky, a ty bylinky jsou úžasné. Hlavně to kvetoucí, co nevím co je, ale má to krásnou barvu :-)
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To modré je jediná kvetinka (medzi horkými bylinami) do smaltovaného, zatiaľ nefunkčného, umývadla vonku :-)
      Doplnila som si saturejku, palinu, tymián, majoránku, šťavelovec či čo..brala som to rad za radom na potiaže v útrobách... pekne to voňalo a mňa od minulého roku baví bylinky po lístočku premieľať v ústach a voňať :-)... my starší....

      Odstrániť
  4. Ta bednicka vyzera super, to lano-usko, kolieska. Môžem pochváliť este raz vešiak?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bednicka je kraasna. Ale aj vesiak a vlastne vsetko u vas! Bylinkam nech sa dari!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bednička supeer! A ostatní taky! Krásný víkend! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U teba som sa krásne inšpirovala, maj sa aj ty s tvojimi krásne!

      Odstrániť
  7. po zhlédnutí fotek mám naprosto neodolatelnou chuť jít lovit do nějakého bazaru:-). Luxusní kousky!!! Ten věšák, ten je nejlepší! Na bedýnku na kolečkách se chystám taky, ale pomalovanou...;-). P.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto je z kontajneru na stavbe :-)
      Vydrhla som ju a je navoskovaná OSMO voskom.
      Aj IKEA má dobré debničky, aj kolieska:-) U nás v IKEA boli väčšie debničky rozchytané...
      Tie tvoje bedýnky sú malé diela:-)

      Odstrániť
    2. Já jsem si takovou podobnou našla za jednou zeleninou, nasprejovala ji, nalakovala a byla na svatbě na dary a teď ji mám na skříni na památeční věci:)-. Ta na kterou se chystám je teda koupená, ale zase má zavírací víko...;-). p.

      Odstrániť
    3. Budoár III ani nepozeraj, nie je tam téma pre teba:-)

      Odstrániť
  8. Nádherná bedýnka, obdivuji tvé umění vdechnout život starým věcem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No doteraz som sa venovala hlavne ,,vdychovaniu,, do mojich, aby som ich s pomocou Božou, ,,rozchodila,, :-)

      Odstrániť
  9. CO takové bedýnka ve Tvém podání nadělá parády, že? A tyto rámečky jsem kupovala v sobotu klukům do pokojíčku, už mám všechno, chybí jen nábytek :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekné však a skoro bez pričinenia a ešte nám to aj trvalo!
      Teším sa na KUK u tvojich chlapcov:-)

      Odstrániť
  10. No staré veci aj ja milujem...a bednička je poklad...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá už sa napózovala a tá biela jej najviac svedčí:-)

      Odstrániť
  11. Nádherná bedýnka!Skvělé poklady!Hezké dny přeji Věra

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára