Komôrka už nabielená voskom


Komentáre

  1. Máte nádhernú posteľ!
    užívajte komôrku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je od detí:-) Mal ju aj Milo chvíľu. Ešte dokúpiť ,,šuplík,, na manžela.

      Odstrániť
  2. Krásné. Můžeš mi poradit, čím jste natírali? Barva nebo jen lazura? Byly ty palubky nebo prkýnka předtím nové? O víkendu se totiž chystám na nátěr na chalupě, ovšem palubky jsou mix starých a nových a trochu nevím, jak na to ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, dúfam, že nevadí, že som odpovedala u ,,Stelinej izby,, pre niečo som sa včera nemohla dostať na blog.
      Držím palce!

      Odstrániť
  3. Aničko, je to moc krásné..mějte tam jen samé pěkné sny..Inka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To budete mať krásnu spálnicku, už sa teším na ďalšie foto...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vidim ze tiez pracujete ako vcelicky, spálňa je čistucka, utulna. To industrialne svetielko by malo mať aj nejaké tienidlo? Je tam zavit na niečo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ziti takto som ju zohnala, je tam závit, neskôr niečo ,,zájdené,, objavím.
      Mala by byť na stene, napevno, ďakujem:-)

      Odstrániť
  6. Ali spálňa sa Ti opäť dokonale podarila...tak ako všetko do čoho sa pustíš :-) papa D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dievčatá, aj keď nedozariadená, bez muža, bez šiat, ale už odfotená:-)
    Nemohla som byť bez hrdze, industriálu, žiadna romantika, aj keď posteľ tak vyzerá, je po Dorotke, ona dostala späť čiernu. ,,Cestárska zábrana,, bude asi polica.
    Po kúsku som to skladala a až potom videla....muž uvolil natierať bielym voskom....
    Lodné svetlo je moja láska, asi pôjde pripevniť na stenu, no osvetľuje statočne:-)
    Ešte potrebujem svetlo k posteli, nočný stolík a ,,inštaláciu šiat,,.
    Ďakujem!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Alenko, je to tak jiné, originální, SUPER!

    Krásný den
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc krasne a utulne. Vzdycky jsem si prala kovovou postel..ale bala jsem se vrzani. No mame drevenou a vrze neskutecne. :D M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si už rovno sama píšem, že je to krásne:-)
      Mne sa to tak páči.
      Zatiaľ recyklujeme čo máme:-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára