Cirkus



Dnes Milo rozpráva a rozpráva. 
Je zmena počasia a tie jeho enzýmiky v hlave!
S pištoľou v kuchyni na stole (nie pri hlave) mi vyrozprával 
zážitky a starosti a plány:
,,Mami, jeden maník ma skoro zbil.
Povedal som jeho babe koza, lebo skákala po stole.
 No, cirkus máme v tej škole.
Môžem si kúpiť za zarobené peniaze prívesok miesto električky?
Zajtrajšej praxe v Hestii (seniorpenzion) sa bojím.
Grciek a prebaľovania.
Peťo mi chcel tresknúť mobil o zem, tak som ho kopol do zadku.
Ospravedlnil som sa mu a všetkým som oznámil, 
že som to urobil ako varovanie, prvý a posledný krát.
Prihlásil som sa na pobyt so spoločenstvom.
Neboj mami, umývam si ruky po záchode
(odkaz z rodička nešpecifikujem), 
aj po úmývaní záchodov na brigáde.
Alebo si kúpim za zarobené niečo iné.
Zajtra je super deň, mám výplatu.
Vyfotil som dúhu, ako znak lásky Boha, 
ja to tak proste cítim, a tak to aj píšem na FB... ,,

 Riešime tak nesmrteľnosť chrústa, ale aj Mila.
A nevyriešime.

Už majú s mužom v chlapčenskej izbe autistickú hodinku:
modlia sa breviár-hodinky a vraj je už teraz všetko ,,v poho... ,,
oznámil mi v trysku-letu syn.

 Víkendové nacvičovanie stabilizačnej polohy 
sanitára na figurantovi.
 Sanitár si nevie spomenúť, ako to je:

Komentáre

  1. Jo, veselo doma máte :-))
    Milo mě pobavil tou stabilizační polohou ;-)
    Doufám, že na to přišel bez nápovědy.
    Krásná fotodokumentace!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prišiel:-)
      Skutočnosť je ale nezdokumentovateľná.

      Odstrániť
  2. Alenko, já se tady normálně fakt řežu! :-) :-) :-) Skvělý!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...ten breviár, ten nás zachraňuje :-)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. chi, aj ja som sa včera bavila, aj tŕpla, lebo vnímam aj ,,medzi slovami,, ...

      Odstrániť
  4. To je super...úplne som zhltla všetky riadky...a figurant...tééda:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... pekne nás terorizuje cez víkend, neviniatko!

      Odstrániť
  5. Svatou trpělivost máte, Ty i muž. Mávám a mávám, se širokým úsměvem!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára