Nabetón človek je nielen chlebom živý.
Človek autista s vnútorným životom.
Milo je veľmi citlivý na slovo a pojmy.
Už od jeho začiatkov v našej rodine nás to zachraňovalo.
Rád počúval rádio, nahrávky rozprávok, 
večerné čítanie knižiek a čítanie z Písma a z breviára.
Životom sme ho mohli takto viesť a utvárať.
 Stišovaný aspoň na chvíľu vo svojej ťažkej hyperaktivite.
 V ťažkých rodinných situáciach bol svojimi hláškami 
 až prorocky presný.
Hovorievali sme mu, že je ,,naša pravda do života,,.
Lekári spozorneli,
mysleli si dovtedy o ňom, že je mentálne postihnutý a beznádejný.

Milo sám v spoločenstve s Božím slovom.
Dôstojne prijímaný aj zdravými chlapcami.
Jeho radosť a pokoj, keď sa vráti.
S poznámkami toho, čo ho oslovilo v Písme, v tichu.

,,Mami, bolo silencium, ale nasnežilo, tak som prehovoril, 
ale hovoril som aspoň pomaly!,, 

PS: Moje prvé betónové drobnosti.
 Predvianočné radosti.
 Milove svetlo a pokoj.
Aj keď len v zábleskoch.


Komentáre

  1. Beton mě oslovuje, je nádherný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som dopísala niečo o Milovi, viem, že by ťa to oslovilo viac a keby si ho takého múdreho zažila, teba by to určite tešilo ...:-)

      Odstrániť
  2. Dojetí, vidět autistu se studijními poznámkami z Božího slova.
    Vlaďka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno:-))
      Je to zázrak!
      Ďakujem, všimli ste si to :-))

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Neviem srdiečko, viem objatie: ( )
      Posielam pevné objatie. (( ))
      pa:-)

      Odstrániť
  4. Beton taky můžu. Sice mám doma jen jedno betonové jablíčko, ale určitě sbírku rozšířím, jen co mi něco pěkného do oka padne. Ať to světlo a klid trvají co možná nejdéle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ď:-)
      Už k betónu pribudla zarámovaná do nerezu pohladnica BG: stopy v snehu Blansko :-))
      Betónové mám kochlíky na jediné rastliny, čo v dome prežili a šperkovničku.

      Odstrániť
  5. Já koukám na ty Milovy poznámky... to je nádhera, Aleno, zázrak, co se vám podařil...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, u nás uveril, potom to už išlo ,,samo,, :-)))

      Odstrániť
  6. Krásná hra materiálů a struktur! Gratuluji k asistenci a přeji klidný a tichý předvánocní čas uvnitř i venku 😘❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, Šárka, dnes som navnadila tých mojich, už mám v taštičké niečo žensky krásne...a vyberám si z dvoch vzoriek parfúmu, zajtra....
      Krásny čas aj vám, vospolok!

      Odstrániť
  7. Ty jeho poznámky mě dojaly. Nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty krásné fotky... Ali, omlouvám se, zjistila jsem, že jsem Ti neodpověděla na dotaz... Do pohankového těsta nedávám ani mléko, ani máslo. Jen vodu, sůl, vajíčko a pohankovou mouku, vše "od oka". Kdysi jsem to takto našla na netu a osvědčilo se mi to. Je dobré si těsto udělat předem, aby se odleželo... Posílám pozdravy... Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Přemýšlím co napsat, Milo ve vás má všechno..... a vy v něm.
    Práce s autisty je velmi, velmi náročná a ne každý ji zvládne i když moc chce, přeje si. Krásný advent Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Janka, je to všetko čo mám, čo dokážem ... tá spolupráca s Bohom: vdýchnutie života tam, kde je to beznádejné ... a je to dennodenný boj :-)
    Ďakujem, krásny čas adventného čakania...!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára