,,Každá firma potrebuje svojho autistu,,


Znel slogan konferencie,
kde vystúpil aj Milan. 
 Predviedol (aj pred TV JOJ),
ako pracuje a ako zvláda svoju brigádu.
,,My ho máme na to, aby nám všetkým spravil deň,,
povedala jeho zamestnávateľka ombudsmanka.
Pravda.
My ho máme doma, aby nás v živote preveril skrz-naskrz.


Komentáre

  1. Alenka, tešila som sa na Tvoj príspevok. Vidím, že sa dejú veci...snažím sa vcítiť do Teba ako to všetko berieš, zvládaš....Ty hlavne zo všetkého vypichneš to najlepšie, to najkrajšie ....je to vidieť v Tvojom prejave písmom a z fotiek...Maj sa...M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem TAK ráda, že ses ukázala! Už se mi stýskalo...;-). P.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počítač som mala v oprave a tak som odpočívala:-)

      Odstrániť
  3. Krasna slova, hezka dekorace a Milovi gratulace:-). M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :-)... Posílám pozdravy... Pěkný adventní čas... V.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné výšivky! Ty mě berou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa berú:-) a zobrala som ich v Ikea a rada a miesto winter kolekcie.

      Odstrániť
  6. Alenko, Mila jsem viděla na FB, celé video o práci. Tak jseem to okomentovala...sdílela to moje známá Sylva co má dvojčata kluky vnoučky autisty. Jsem moc ráda , že jsi zpět.A že doktor počítač vyléčil. Objímám M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj fakt, to som rada, aj prekvapená, ja som už nie som na FB...je to fakt informačný bulvár, až mi bolo z neho úzko, Milo je na FB a dúfam, že tam nevkladá blbosti!
      O tomto nevie, len že je to v archíve JOJ.
      Poznám tú Silviu? Pozdravujem:-)

      Odstrániť
  7. Máš moc krásně nafocené ty detaily.
    Milo, je prostě Milo :-) Bez něj by to u vás nebylo ono!
    Už jsi mi chyběla!!!
    Krásný advent!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zázraky, tak to má být.
    Alenko hurá!!!
    A

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zrovna jsem si říkala, co je s tebou.
    Krásný advent. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ali ty jsi naše sluníčko.Schody jsou nádherné,jak jsou vidět v zrcadle.Alibabka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ali, bez tvojej podpory by som to veľakrát nedala:-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára