Google+ Badge

nedeľa, 19. februára 2017


,,Nerez,, z mojej kuchyne teraz u mladých v podkroví 
Som doma s nachladnutím, chlapmi a so psinou.
Zať mi pomáhal piecť a dorábať kuchynský kút v budoári.
Dobre sa mi s ním trávi čas:
predebatuváme ,,vzorce a životné stereotypy,, ich autidomácnosti, 
varíme a pečieme,  
usmerňujeme Mila a ostatné osadenstvo.
Strieľame si zo seba!
,,Keď ju miluješ, niet čo riešiť,,
(reklama na Kofolu).
Milovaná zatiaľ v Taliansku. 
V budoári jej kuchyňa z mojej.
Kytičky sú z eucharistie.

16 komentárov:

  1. No nemáš ty se dneska dobře?????
    Hezkou neděli a opatruj se ! Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se toho vašeho krásného příbytku nikdy nenabažím.Krása.Alibabka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kuchynka krásne minimalistická. :)
    A dobrý zať - poklad na nezaplatenie. Nech klape naďalej.
    Ozaj, v modlitbe k Fatimskej PM sa každý deň poctivo pripájam aj k vašim úmyslom. Všetko bude podľa Jeho réžie. <3
    Radostné dni. Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zeť je poklad :o), velké štěstí máš......... měj se hezky. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Není nad domácí pohodu.Hezký večer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to ešte chýbajú fotky z výletu muža, Mila a psice, tá len mala pohodičku!

      Odstrániť
  6. Opravdu krasna zakouti, moc a moc se mi to libi. At jste vsichni brzy pospolu. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to bolo len také malé kuk:-)
      Ešte je varna protistrana.

      Odstrániť
  7. Z Vašeho domova sálá strašně příjemné teplo. Také se mohu koukat pořád znovu... A kuchyňský kout – nádhera...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dávam celú seba, aby sa rozhorelo a horím, aby bolo teplo:-))))
      Ďakujem!!!!

      Odstrániť