apoštolát zmareného





 Včera u pani ombudsmanky večer pokoj v duši.

Skoro rok bolo všetko akoby zmarené.
Neotrasiteľná ústavná štruktúra 
(ja roztrasená ,,neempatická,, kreatúra).
Nič nové, len môj čierny chlebík, ktorý požívam 
(osamote, v inakosti, pospiatky). 
Stratila som dôveru, nielen na blogu.
Znaky nepožehnania (právom ľud opúšťa).
Môj čierny chlebík.
Ležala som síce v prachu, ale v skutočnosti to bolo úplne inak
(bola som menej, ako zrnko prachu).
Môj (donebavolajúci) čierny chlebík.
Menejakozrnkoprachu je znakom pre Boha 
(neprechádzať bez zastavenia).
Pozvanie, aby vstúpil 
(,,Prídeme k tebe Traja a budeme u teba prebývať,,).
Teraz viem na koho myslí, viem po kom žízni ...


Komentáre

  1. To je hodně silné, Aleno. Téma pro exercicie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (Je to silnejšie, ako môj život, duchovné cvičenie pre večnosť:-))
      Premieňa na dobré...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára