Preskočiť na hlavný obsah
Naša nerezová kuchyňa








je doma aj v ocenenom Zen-Houses u architektov 
Petra Stolína a Aleny Mičekovej
aj
v dome architekta v našej dedine

A už nikde inde v domácnostiach som ju nevidela.
Vybrala som si ju sama, 
sama som si s ňou funkčne vyskladala rôzne kúty doma:
 práčovňu, obľúbený kávový kútik, kuchynský kútik v podkroví, atď.
Dá sa odsúvať, presúvať, nastavovať výška a variovať moduly skriniek a poličiek v nej.
Čiernu fóliu na dvierkach a šuplíkoch sme natreli tabuľovkou.
Varná doska a elektrická trúba tvoria tiež jeden mobilný modul.
Pre mňa a pre dom je dokonalá a jedinečná.

PS: Toto je môj ,,balanc,, pri mojich troch, 
hneď po ránu, pri prvej káve, popri nejakých pár asistenciách.


Komentáre

  1. Aj podľa mňa je dokonalá...mam rada originálne riešenia :-) ...krásny víkend Ali! D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve niečo k tomu nerezu vyrábame a ešte k tomu z ,,fuj materiálu,, a muž frfocééé:-)

      Odstrániť
  2. Alenko,je super, krasna i prakticka. Hezky den. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásný, hořčicová boží...zatím na ni nemám odvahu tak jedu v mint :)
    Pěkný víkend Ali
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Horčicová u nás beží, ešte nebola kuchyňa nainštalovaná, myslela som si, že kupujem medový servis, a je to môj prvý, na staré kolená od mamy:-)
      Maj sa krásne:-)

      Odstrániť
  4. Krásná,povedená...Hezký večer:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U teba sa mi páči najviac. A tá tabuľovka jej svedčí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tabuľovka nás zachránila, je praktická.
      Som hrdá, že som ,,myslela,, trochu ako nadčasoví architekti:-).

      Odstrániť
  6. Vymyslela jsi to Alenko úplně dokonale. Je krásná , originální , elegantní a nadčasová. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Evi, išla som odpovedať Letitii a objavila si sa mi ty:-)
      Ďakujem, milá moja, práve idem uverejniť ,,čeršničku na torte,, teda ďalší industriálny zásah v kuchyni:-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Láska k dieťaťu  (vlastnému alebo z domova)
 Vy?
Vy, čo máte svoje deti také nevychované?
(ADHD asperger, LMD slabozraký, ADD, 
všetci albíni s okuliarmi)
Cigáň?
Chcete aby vás vyvraždil, podpálil dom?
Toto sú moje vnúčatá, ale to cigánča nie.
Ak ho nevrátiš, neuvidíš viac svojich rodičov.
Chcete spasiť svet?
Boh potrebuje tvoju obetu?
Vy takí slabí?
Vy takí chorí?
 Od Boha to nie je, veď trpíš.
Vy by ste vôbec nemali mať Mila.
Prečo ste si zobrali autistu k trom deťom, 
on potrebuje byť bez súrodencov?
Aj ja chcem také zamestnanie ako ty, 
vezmem si tiež dieťa z domova.
Robíš to za peniaze, Milan nie je váš?
Už je Milan váš?
Vy nie ste kresťania, ale vy nie ste ani ľudia.
Vy ste matka?
No určite, diagnóza, podplatili lekárov, určite sa rozvádzajú.
Čo ste robili doteraz, veď nemá ani samoobslužné návyky?
Je to vaša vina, že nemá základné vedomosti.
ADHD je len moderný názov pre nevychovanosť (blbosť). 
Vezmite si to decko, on(ona) sem nepatrí.
Pozrite sa na svojho syna, aký je nevychovaný, ja vás sledujem, 
 môj p…
Veľkonočná výzdoba od Oringle 







a vankúše k nim. Dorotku zverejním v osobitnom poste, poslala viac fotiek:-)

Viem o deprivácii dieťaťa v prvých mesiacoch a rokoch v domove,
  aj o následkoch straty domova. 
Žijem to s mojim Milom.
 Ak je dieťa štátne, tak sa s ním aj tak zaobchádza...
A ak je ešte aj postihnuté...
Viem, bola som svedkom, 
mýlili si ma so zamestnankyňou domova, nevedeli, že som matka.
V nemocnici, v škole...
Ak je nechcené, nechce sa mu žiť, nechce akceptovať živé.
Také dieťa bolí.
Stáť o neho, stáť pri ňom, zastavovať jeho ťažobu na sebe...
Nepoznám, či milujem viac, či menej.
Poznám plnosť.
Je to ako s nádobami:
väčšia nádoba síce potrebuje viac, menšia menej, 
ale obe sú naplnené.

Opustenému dieťaťu prajem, aby mu miesto lastovičky,
    priletelo otvorené a verné srdce.