Preskočiť na hlavný obsah




Veľký týždeň



Veľkonočné posolstvo, 
charizma Vincentínov (Lazaristov) 
(služiť najnúdznejším a beznádejným má 400 výročie).

Ježiš Kristus vyhlasuje utrpenie za blahoslavené

" Ježiš však neodstraňuje vo svete ani smrť, hoci prišiel aby ju pozbavil moci, ani utrpenie. Aj keď odmieta systematické spájanie nešťastia s hriechom, dovoľuje však, aby zlorečenie raja prinášalo svoje plody. To preto, že je schopný premeniť ich na radosť. On síce neodstraňuje utrpenie, ale ho teší, neodstraňuje slzy, iba daktoré utiera na svojej ceste na znak radosti, ktorá spojí Boha s jeho deťmi v ten deň, keď on zotrie slzy na všetkých tvárach. Utrpenie môže byť blaženosťou, lebo pripravuje na prijatie Kráľovstva, umožňuje zjaviť Božie diela, Božiu slávu a slávu Božieho Syna." "Tvor sa vráti k Stvoriteľovi. Len v tom svetle môžeme pochopiť Blahoslavenstvá, ten triumfálny spev Božieho víťazstva nad všetkým ľudským trápením. Blahoslavení zarmútení, smädní, hľadajúci. Blahoslavení, ktorí sú neschopní byť šťastnými sami od seba. Blahoslavení, ktorí potrebujú druhého, blahoslavení, ktorí potrebujú ostatných, aby boli šťastní."

Znesieme každé zlo, každý hriech, každé poníženie, každú nespravodlivosť, každé jarmo, každú porážku, každú námahu, ak si budeme opakovať: " Uverili sme v Lásku. Skrze toto všetko, Pane, odvážili sme sa uveriť v Lásku. Kristus nám odpovedá, tak ako aj svojim apoštolom každodenne pripomínal, majte dôveru ja som premohol svet, premohol som všetko toto zlo. Toto utrpenie, tento kríž, táto láska na kríži to som ja. Nebojte sa. V Kristovi, s Kristom sa utrpenie stalo prostriedkom zjednotenia." 

Komentáre

  1. Alenko, přeposílám krátké video o tom, co Bible říká o JK-proč zemřel a jakou naději tak svojí obětí poskytl lidstvu... Samozřejmě nechci nic nutit, pokud to cítíte jinak, zapomeňte . Ale pro mě osobně to jsou cenné informace. Pěkné jarní dny přeju :o)
    https://www.jw.org/sk/publikacie/videa/#mediaitems/VODBibleTeachings/docid-502016853_V_1_VIDEO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, keby utrpenie nemalo tento evanjeliový, životodárny zmysel,
      nezvládli by sme autizmus v rodine a už vôbec nie prijať cudzie choré dieťa z ústavu a vracať ho do života.
      Ja som svedkom tohto života.

      Odstrániť
  2. Přejí se Veselé Velikonoce! ale kdo již nyní opravdu ví, co za nimi stojí. Nebo co symbolizuje beranek na stole...Je to škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tak, najkrajší sviatok Zmŕtvychvstanie...
      Baránok boží, ktorý sníma hriechy sveta....
      Ale ani ja, už dospelá, som nič netušila, som konvertita...a skočila som rovno do náruče živého Boha, hneď ako som pochopila, že môjmu mužovi niečo je sa ma On dotkol prvý a ponúkol mi, že ma ,,v tomto kríži neopustí,,...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Láska k dieťaťu  (vlastnému alebo z domova)
 Vy?
Vy, čo máte svoje deti také nevychované?
(ADHD asperger, LMD slabozraký, ADD, 
všetci albíni s okuliarmi)
Cigáň?
Chcete aby vás vyvraždil, podpálil dom?
Toto sú moje vnúčatá, ale to cigánča nie.
Ak ho nevrátiš, neuvidíš viac svojich rodičov.
Chcete spasiť svet?
Boh potrebuje tvoju obetu?
Vy takí slabí?
Vy takí chorí?
 Od Boha to nie je, veď trpíš.
Vy by ste vôbec nemali mať Mila.
Prečo ste si zobrali autistu k trom deťom, 
on potrebuje byť bez súrodencov?
Aj ja chcem také zamestnanie ako ty, 
vezmem si tiež dieťa z domova.
Robíš to za peniaze, Milan nie je váš?
Už je Milan váš?
Vy nie ste kresťania, ale vy nie ste ani ľudia.
Vy ste matka?
No určite, diagnóza, podplatili lekárov, určite sa rozvádzajú.
Čo ste robili doteraz, veď nemá ani samoobslužné návyky?
Je to vaša vina, že nemá základné vedomosti.
ADHD je len moderný názov pre nevychovanosť (blbosť). 
Vezmite si to decko, on(ona) sem nepatrí.
Pozrite sa na svojho syna, aký je nevychovaný, ja vás sledujem, 
 môj p…
Veľkonočná výzdoba od Oringle 







a vankúše k nim. Dorotku zverejním v osobitnom poste, poslala viac fotiek:-)

Viem o deprivácii dieťaťa v prvých mesiacoch a rokoch v domove,
  aj o následkoch straty domova. 
Žijem to s mojim Milom.
 Ak je dieťa štátne, tak sa s ním aj tak zaobchádza...
A ak je ešte aj postihnuté...
Viem, bola som svedkom, 
mýlili si ma so zamestnankyňou domova, nevedeli, že som matka.
V nemocnici, v škole...
Ak je nechcené, nechce sa mu žiť, nechce akceptovať živé.
Také dieťa bolí.
Stáť o neho, stáť pri ňom, zastavovať jeho ťažobu na sebe...
Nepoznám, či milujem viac, či menej.
Poznám plnosť.
Je to ako s nádobami:
väčšia nádoba síce potrebuje viac, menšia menej, 
ale obe sú naplnené.

Opustenému dieťaťu prajem, aby mu miesto lastovičky,
    priletelo otvorené a verné srdce.