Google+ Badge

pondelok, 10. apríla 2017


Veľký týždeň


Veľkonočné posolstvo 
(charizma Vincentínov-Lazaristov- služiť najnúdznejším a beznádejným má 400 výročie)

Znesieme každé zlo, každý hriech, každé poníženie, každú nespravodlivosť, každé jarmo, každú porážku, každú námahu, ak si budeme opakovať: 
" Uverili sme v Lásku. Skrze toto všetko, Pane, odvážili sme sa uveriť v Lásku. Kristus nám odpovedá, tak ako aj svojim apoštolom každodenne pripomínal, majte dôveru ja som premohol svet, premohol som všetko toto zlo. Toto utrpenie, tento kríž, táto láska na kríži to som ja. 
Nebojte sa. V Kristovi, s Kristom sa utrpenie stalo prostriedkom zjednotenia." 

4 komentáre:

  1. Alenko, přeposílám krátké video o tom, co Bible říká o JK-proč zemřel a jakou naději tak svojí obětí poskytl lidstvu... Samozřejmě nechci nic nutit, pokud to cítíte jinak, zapomeňte . Ale pro mě osobně to jsou cenné informace. Pěkné jarní dny přeju :o)
    https://www.jw.org/sk/publikacie/videa/#mediaitems/VODBibleTeachings/docid-502016853_V_1_VIDEO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, keby utrpenie nemalo tento evanjeliový, životodárny zmysel,
      nezvládli by sme autizmus v rodine a už vôbec nie prijať cudzie choré dieťa z ústavu a vracať ho do života.
      Ja som svedkom tohto života.

      Odstrániť
  2. Přejí se Veselé Velikonoce! ale kdo již nyní opravdu ví, co za nimi stojí. Nebo co symbolizuje beranek na stole...Je to škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tak, najkrajší sviatok Zmŕtvychvstanie...
      Baránok boží, ktorý sníma hriechy sveta....
      Ale ani ja, už dospelá, som nič netušila, som konvertita...a skočila som rovno do náruče živého Boha, hneď ako som pochopila, že môjmu mužovi niečo je sa ma On dotkol prvý a ponúkol mi, že ma ,,v tomto kríži neopustí,,...

      Odstrániť