Preskočiť na hlavný obsah









Bláznivé počasie, bláznenie okolo operácie kolena, bláznivý pes!

Komentáre

  1. Ano, snih uz bychom radeji nevideli, ale manzela urcite ano:-). Jarni uklid vse procisti, je to narocne,a le ocistne. Pekny vikend, Alenko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marceli, manžel musí na výmenu kolenného kĺbu tak či tak.
      Predoperačné rieši už od januára atď.
      Lekári mu čosi nepreliečili, taže termín padol. Všetko aj v rodine už nachystané, no teraz je to takto lepšie.
      Maj sa pekne:-)

      Odstrániť
  2. To vypadá, jako by v létě napadl sníh. U nás to hned tálo.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Manžel je tak trochu otužilec 😊 hezké fotky. Mějte se hezky Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zimné veci máme odložené, napodiv bolo na slnku teplo:-)

      Odstrániť
  4. Ta svěží zelená a sníh.Pěkný kontrast.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som to nezažila. a do toho spievali vtáky!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Láska k dieťaťu  (vlastnému alebo z domova)
 Vy?
Vy, čo máte svoje deti také nevychované?
(ADHD asperger, LMD slabozraký, ADD, 
všetci albíni s okuliarmi)
Cigáň?
Chcete aby vás vyvraždil, podpálil dom?
Toto sú moje vnúčatá, ale to cigánča nie.
Ak ho nevrátiš, neuvidíš viac svojich rodičov.
Chcete spasiť svet?
Boh potrebuje tvoju obetu?
Vy takí slabí?
Vy takí chorí?
 Od Boha to nie je, veď trpíš.
Vy by ste vôbec nemali mať Mila.
Prečo ste si zobrali autistu k trom deťom, 
on potrebuje byť bez súrodencov?
Aj ja chcem také zamestnanie ako ty, 
vezmem si tiež dieťa z domova.
Robíš to za peniaze, Milan nie je váš?
Už je Milan váš?
Vy nie ste kresťania, ale vy nie ste ani ľudia.
Vy ste matka?
No určite, diagnóza, podplatili lekárov, určite sa rozvádzajú.
Čo ste robili doteraz, veď nemá ani samoobslužné návyky?
Je to vaša vina, že nemá základné vedomosti.
ADHD je len moderný názov pre nevychovanosť (blbosť). 
Vezmite si to decko, on(ona) sem nepatrí.
Pozrite sa na svojho syna, aký je nevychovaný, ja vás sledujem, 
 môj p…
Veľkonočná výzdoba od Oringle 







a vankúše k nim. Dorotku zverejním v osobitnom poste, poslala viac fotiek:-)

Viem o deprivácii dieťaťa v prvých mesiacoch a rokoch v domove,
  aj o následkoch straty domova. 
Žijem to s mojim Milom.
 Ak je dieťa štátne, tak sa s ním aj tak zaobchádza...
A ak je ešte aj postihnuté...
Viem, bola som svedkom, 
mýlili si ma so zamestnankyňou domova, nevedeli, že som matka.
V nemocnici, v škole...
Ak je nechcené, nechce sa mu žiť, nechce akceptovať živé.
Také dieťa bolí.
Stáť o neho, stáť pri ňom, zastavovať jeho ťažobu na sebe...
Nepoznám, či milujem viac, či menej.
Poznám plnosť.
Je to ako s nádobami:
väčšia nádoba síce potrebuje viac, menšia menej, 
ale obe sú naplnené.

Opustenému dieťaťu prajem, aby mu miesto lastovičky,
    priletelo otvorené a verné srdce.