Preskočiť na hlavný obsah
Bola-nebola jedna stena























A jej rôzne podoby.
Zákutie mením, univerzálnosť celku zostáva.
Neviem to inak, zadanie začnem zákutiami a neprestanem, 
kým nenájdem najkrajšiu a najprijateľnejšiu podobu.
Aj v celku.
Posledné foto je aktuálne, ale mám od mojich nové zadanie.
Operácia ,,mužove koleno,, zastavila operáciu ,,podkrovie,, a 
zmeny zasiahnu samozrejme aj prízemie.

PS: U Jane at home môžte zahlasovať vo fotosúťaži
za jeden z mojich najobľúbenejších zákutí v dome, 
ak sa vám páči.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vy? Vy, čo máte svoje deti také nevychované? Cigáň?
Chcete aby vás vyvraždil, podpálil dom?
Toto sú moje vnúčatá, ale to cigánča nie.
Ak ho nevrátiš, neuvidíš viac svojich rodičov.
Chcete spasiť svet?
Boh potrebuje tvoju obetu?
Vy takí slabí?
Vy takí chorí?
 Od Boha to nie je, veď trpíš.
Vy by ste vôbec nemali mať Mila.
Prečo ste si zobrali autistu k trom deťom, 
on potrebuje byť bez súrodencov?
Aj ja chcem také zamestnanie ako ty, 
vezmem si tiež dieťa z domova.
Robíš to za peniaze, Milan nie je váš?
Už je Milan váš?
Vy nie ste kresťania, ale vy nie ste ani ľudia.
Vy ste matka?
No určite, diagnóza, podplatili lekárov, určite sa rozvádzajú.
Čo ste robili doteraz, veď nemá ani samoobslužné návyky?
Je to vaša vina, že nemá základné vedomosti.
ADHD je len moderný názov pre nevychovanosť, blbosť. 
Vezmite si to decko, on(ona) sem nepatrí.
Pozrite sa na svojho syna, aký je nevychovaný, ja vás sledujem, 
 môj pes môže kadiť na ihrisku, kde chce, vy mi nemáte čo hovoriť.

Nepatričná.
Vraj, neempatická.
Také niečo ako si…
Veľkonočná výzdoba od Oringle 







a vankúše k nim.
Plný dom detí, aj keď nejaké stále chýbajú.