Princezná











http://www.oringle.cz/ 

moja životná inšpirácia...
Chystám sa na rám a skrášliť zákutia domu a mám chuť žiť...
Ďakujem Peti!


Komentáre

  1. Jsou to holky šikovné:-)...... Díky moc za krásné narozeninové přání :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oringle ešte krásny rám:-)
      Kavanzov Jonáš vo veľrybe sme my, prímer života v autizme:-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Naštartovala si vo mne zmeny...aj keď si len zatiaľ opretá v jednom zo zákutí....jedna medzi ostatnými, ale všetko sa začalo ,,točiť,, okolo Princeznej...

      Odstrániť
    2. Jsem ráda, že jsem Ti udělala radost. Princezna se u Tebe bude mít... Inu, jako princezna:-). P.

      Odstrániť
  3. Krásná a princezně to u Vás vážně sluší. Mávám do dálky Alenka...M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je úžasné vidět, jak může malý obraz pohnout něčím životem. Ať přinese jen štěstí... a možná trochu legrace. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som fun industrial auti mama:-)
      Krása dnu v ,,bruchu veľryby,, zvanej autizmus aj vonku vo svete len jedna a som rada, že ju ešte stále, alebo už zase vnímam!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára