Ranný beh



na novej trase a krásny film:
https://www.youtube.com/watch?v=Np49zbpNdWU&t=2635s

Komentáre

  1. Odpovede
    1. Evi, moja jediná aktivita a ak sa nevyhrabem doobeda, tak už do večera sa nedá, taká je moja služba!
      Na teba s aktivitami a vitalitou nemám:-)

      Odstrániť
  2. Alenka, ten film jsem dnes v noci shlédla a brečela u něj jak želva. Byl to silný zážitek...

    Jinak ranní běh mi stačí ten, co konám po ránu jen v okolí domečku s hafíčkama. Moc Vás zdarvím, nějak jsem se sem nemohla nějakou dobu vůbec dostat... M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Blog som mala zrušený, mladí ma zas naštartovali.
      Ja keď nebehám nezvládam ten ,,beh,, doma....ale nebehala som od minulého roku, najskôr kvôli kolenu, od zimy zas kvôli mojim a prácam na dome.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára