Aktualizácia Otcovho domu.



Zažité v poslednom období s inštitúciami a s jej ľuďmi:
vybudovať si image za každú cenu, 
aj cez ,,mŕtvolu,,, nie je môj štýl,
to radšej budujem hodnotný život porušeného decka, 
aj za cenu svojej mŕtvoly.
Som neempatická, keď neberiem ľudské ohľady? 
Radšej beriem na seba tie neľudské.
 Komunikácia mi moc nejde a nie som reprezentatívna.
Nechám sa totiž strhnúť s deckom až na dno,
 aj keď odrazením stúpame už len nahor, 
žijem tým celý svoj čas.
To odrazenie od dna je jediné, 
čo mi ide,
 a tento týždeň sme sa odrazili až za naše obzory!


Komentáre

  1. Alenko, jsem ráda, že jsi zpět a gratuluju k dalšímu odrazu! Ať cesta nahoru vydrží co nejdéle... <3
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den,
    jsem moc ráda, že mohu zase zavítat k Vám na blog. Je velmi inspirativní. Moc si Vás vážím a ráda Vás čtu. Už se mi stýskalo .... :-)
    Monika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Monika, aj ja som tesknila, túžim po Vašej odozve, nedokážem písať tento blog pre seba.
      Tak trocha pre seba píšem druhý blog: mamindom na adrese https://industryal.blogspot.sk/
      a trochu mi nahrádza instagram, kde nie som, a kde by som asi dávala len takéto okamžiky a foto pohľady z mamindomu.
      Otcov dom je hlboké obnaženie z nášho bytostného vnútra a autistického druhého ja:-)
      Ďakujem:-)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja už som ti už začala písať mail...

      Odstrániť
  4. Alenko, schodiste ma kouzelnou atmosferu. Tak at se po tech pomyslnych schodech ode dna stoupa co nejsnaze!!! M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Týjo, světlo do nebe! Krásný! Já chodím všude dost nárazově a jsem ráda, že tu jsi :-/.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Schody do nebe? Krásný industrial, zvládáš to úžasně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, ani neviem, ako sa páči dom, ručne zamazaný, nabielený, zatiaľ stará brána natretá tabuľovkou, možno nová z vadnej okenici, okenice-palisády aj plot, hoci nie až po zem, terasa, teraz nasledujú hosp. budovy, budú so sociálkom, tak trocha ateliérom, dieľnou....na tom sme sa tento rok dosť míňali v tých našich psychostavoch....Ď:-)!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára