Medzi sviatkami 





 sa pripravujem a zdobím vnútorne:-)

Komentáre

  1. Jupí :)))) ta větev, ohoz a tak:))) Moc se mi líbí druhá fotka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vetvy majú všetci, už aj ozdobené, no, ja som ešte len medzi sviatkami a vo vnútri sa toho vo mne ale deje!

      Odstrániť
    2. Všichni neeee:-) já ji třeba nemám.

      Odstrániť
  2. Včera mi nešel vložit komentář, teď snad už ano... Krásné zdobení, za mě ale vede ta halena s geometr.vzory, krása. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj za mňa, hoci pléd je hodváb a kašmír:-)

      Odstrániť
  3. Já ještě větev nemám :D Asi se bojím že z nich něco vyleze :D
    Pléd je bezva, ten by se hodil i mě :)
    Hezké dny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Větev je starostlivo sušená aspoň rok v drevárke, ak nie dlhšie, a napenetrovaná proti škodcom.
      Větev je tu len narážka na zdobenie ešte skôr ako Sviatky vypuknú,
      u mňa zatiaľ prebiehajú ,,úpravy,, a ,,usporiadania,, v srdci a v mysli a v duchu...tam sa ,,zdobí,, pre nadchádzajúce Sviatky.

      Odstrániť
    2. Určite dlhšie ako dva roky!
      Mňa totiž odrádza všetko čo má každý!
      Větev som si nakoniec predsa len dala, hoci jej vešanie s mužom bol ,,klasický cirkus,, , priťahuje ma jej jednoduchosť a surovosť, ktorú dodáva rozvešaným veciam, trebárs šatníku, na ktorom pracujem ,, na sklonku môjho života,, nanovo:-)

      Odstrániť
    3. Já jsem si dovezla březové klacky z léta a pořád jsou v garáži. Tak asi budou zase březové věnce na zdi :). Já se snad po 5 letech dočkám letos šatny. Jednoduchá a do detailu využitelná :D. Nějak poslední dobou všechno plyne pomalu a dávám si na čas se vším :). Mateřství mě změnilo! pa

      Odstrániť
    4. To sú najhodnotnejšie zmeny:-)

      Odstrániť
  4. Vetev nemám, tvá má hezké zdobení. Musím chválit. Můj plán je skříním a šuplíkům odlehčit....nedaří se. Alenko drž se. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To zdobenie prebehlo vo vnútri-máme nejaké dobré ,,ovocie,, úsilia za obdobie asi tak dlhého, ako sa sušila větev:-)
      Janka ďakujem, aj Ty!

      Odstrániť
  5. Krása vesmírná!! Moje větev čeká už tak dlouho... a čeká... Krásná barevná kombinace!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň takto, ako pozadie pre větev a šaty, vynikne moja čierna tabuľovková stena, okrem teba ju nik nepochválil, ba ani nezaregistroval!
      Ď:D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára